FAQ

Antwoorden op de meest gestelde vragen aan onze klantenservice zijn slechts één klik verwijderd.
Bestelling en betaling
Waar kan ik mijn factuur vinden en downloaden?

Kunt u uw factuur niet vinden? Het is als bijlage bij de e-mail met de bevestiging van uw bestelling gevoegd en is ook beschikbaar in het tabblad “Mijn account“>“Mijn aankopen“>“Mijn bestelgeschiedenis en details“. Door op de referentie van uw bestelling te klikken, worden de details weergegeven en kunt u uw factuur in PDF-formaat downloaden. 

Welke betaalmethoden zijn beschikbaar?

De betaling van uw Chronovet-bestellingen gebeurt met VISA/Mastercard of Bancontact.

Voor elke aankoop van meer dan 100€ kan een 3DSecure-authenticatie worden gevraagd door uw bank.

Ik heb geen bevestigingsmail of beschikbaarheid van de dierenartspraktijk niet ontvangen.

Heeft u geen bevestiging of beschikbaarheids e-mail ontvangen? Maakt u geen zorgen.

Controleer of het e-mailadres dat op uw klantenaccount staat correct is en zo ja, vergeet dan niet uw ongewenste e-mail te controleren, onze e-mails kunnen zich daar verstoppen.

Ik wil mijn factuuradres wijzigen.

Wilt u uw factuuradres wijzigen? Niets is eenvoudiger, ga naar uw klantenaccount, naar het tabblad “Mijn profiel“ en dan naar “Adressen“. Daar kunt u een bestaand adres wijzigen, verwijderen of een nieuw adres toevoegen. 

Is mijn betaling veilig?

Chronovet neemt de beveiliging van uw gegevens zeer serieus en maakt gebruik van het SSL-beveiligingsprotocol. Uw betalingsgegevens worden gecodeerd tussen uw browser en onze STRIPE betaaloplossing.

Zodra u een bestelling plaatst op onze website, begint de URL met “https“, wat betekent dat u verbonden bent met onze beveiligde server. Veel browsers markeren dit soort verbindingen met een gesloten hangslot of een sleutel.

Levering
Kan mijn bestelling door een familielid worden afgehaald?

Kunt u uw bestelling niet afhalen en komt er iemand anders voor u? Geef de persoon die komt gewoon een kopie van de factuur of de e-mail met de bevestiging van uw bestelling, zodat het dierenarts team van uw dierenartspraktijk uw producten kan leveren.   

Kunt u mij per SMS op de hoogte brengen van de levering van mijn bestelling?

Helaas kunnen wij u niet per SMS informeren over de beschikbaarheid van uw bestelling, er wordt u een e-mail gestuurd zodra deze in de dierenartspraktijk is ontvangen. 

Welke leveringsmethoden zijn beschikbaar?

Als u op Chronovet bestelt, wordt uw bestelling gratis bij uw dierenartspraktijk afgeleverd, zonder minimum minimale afname. 

Welke transporteur levert mijn bestelling?

De levering wordt gedaan door de transporteur die samen met uw dierenarts werkt.

Terugzending en terugbetaling
Hoe kan ik een artikel terugzenden?

Als u bij Chronovet bestelt, profiteert u van een gratis retourservice die tot 28 dagen na de datum van uw bestelling geldig is. Om van deze dienst gebruik te maken, hoeft u alleen het (de) betrokken product(en) naar uw dierenartspraktijk te brengen. Zij mogen niet worden geopend en de verpakking moet intact zijn.

Zeg dan tegen het veterinaire team van uw kliniek of u een tegoedbon of een terugbetaling wenst en zij zullen ons op de hoogte brengen.

Termijnen en wijze van terugbetaling.

Na terugzending of annulering van een bestelling wordt uw geld rechtstreeks teruggestort op de bankrekening die gekoppeld is aan de kaart die voor de betaling van de bestelling is gebruikt.

Deze terugbetaling gebeurt binnen een maximumtermijn van 14 dagen vanaf de terugzending van uw producten naar de dierenkliniek.

Na een retourzending of een annulering kunt u ook een creditnota aanvragen. Deze wordt u in de vorm van een kortingscode per e-mail toegezonden en wordt toegepast in de fase “Samenvatting“ van uw nieuwe bestelling.

Producten
Is het mogelijk om samples te ontvangen?

Helaas hebben we geen samples van de producten die we op Chronovet verkopen. Om een sample te verkrijgen, moet u zich hiervoor tot uw dierenarts wenden, die u, indien het product beschikbaar is, graag een sample zal aanbieden, zodat uw huisdier dit nieuwe voer kan ontdekken.

Mijn persoonlijke gegevens
Hoe kan ik mijn inloggegevens wijzigen?

Als u uw e-mailadres of wachtwoord wilt wijzigen, kunt u dat doen via het tabblad “Mijn account“ > “Mijn profiel“ > “Mijn persoonlijke gegevens“.

Hoe een adres wijzigen / toevoegen / verwijderen?

Om een adres toe te voegen / te wijzigen / te verwijderen, kunt u dit doen via het tabblad “Mijn account“ > “Mijn profiel“ > “Adressen“. U kunt een bestaand adres wijzigen, verwijderen of een nieuw adres toevoegen.

Hoe worden mijn persoonlijke gegevens gebruikt?

De gegevens die u aan Chronovet meedeelt bij het aanmaken van uw klantenaccount zijn beschermd, ze worden alleen door de teams van Chronovet gebruikt en in geen geval aan derden verkocht. U kunt ze op elk moment opvragen of wijzigen.

Hoe kan ik mij abonneren op de nieuwsbrief of mij afmelden voor de nieuwsbrief?

Om u in of uit te schrijven voor de Chronovet nieuwsbrief, gaat u naar uw klantenaccount, in het tabblad “Mijn profiel“ > “Mijn persoonlijke gegevens“. Vink het vakje “Abonneren op de nieuwsbrief“ aan of uit.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik doen?

Bent u uw wachtwoord vergeten en kunt u niet inloggen op uw account? Klik op “Wachtwoord vergeten“, er zal een e-mail naar u worden verzonden om het wachtwoord te resetten.

Loyaliteit
Hoe werkt het getrouwheidsprogramma?

Voor elke bestelling die u op onze site plaatst, genereert elke bestelde euro 1 loyaliteitspunt, geldig gedurende 1 jaar. U vindt uw puntensaldo in uw “Mijn account“ > “Mijn aankopen“ > “Mijn getrouwheidspunten“. Wanneer u ten minste 300 punten hebt verzameld, kunt u deze omzetten in een kortingsbon van ten minste 5€. U wordt hiertoe automatisch uitgenodigd tijdens het overzicht van uw bestelling. 


Alle details hier : https://www.chronovet.be/nl/content/17-points-fidelite

Waardebon en tegoedbon
Hoe gebruik ik een tegoedbon / waardebon?

Uw tegoedbonnen en waardebonnen hebben de vorm van een code. Om ze in te wisselen, voert u gewoon uw code in het vakje “Kortingsbon“ in tijdens het overzicht van uw bestelling en valideert u door op “OK“ te klikken, zodat de korting wordt toegepast op het totaalbedrag van uw winkelmandje.

Hoe kom ik aan een kortingsbon?

De kortingsbonnen worden verkregen dankzij uw loyaliteit. Voor elke bestelling die u op onze site plaatst, genereert elke bestelde euro immers 1 getrouwheidspunt die een jaar geldig blijft. U vindt uw puntensaldo in uw “Mijn account“ > “Mijn aankopen“ > “Mijn getrouwheidspunten“. Wanneer u ten minste 300 punten hebt verzameld, kunt u deze omzetten in een kortingsbon van ten minste 5€. U wordt verzocht dit te doen tijdens het besteloverzicht.

Hoe controleer ik mijn kredietsaldo?

Hebt u een voucher en hebt u die nog niet gebruikt? U kunt het saldo en de geldigheidsdatum ervan controleren op uw klantenrekening, in het tabblad “Mijn aankopen“ > “Mijn waardebonnen“.

De code van een creditnota begint met de letter “V“.

Hoe kan ik de geldigheid van mijn tegoedbon/waardebon controleren?

U heeft uw waardebon nog niet gebruikt en wilt de geldigheid ervan weten? Ga hiervoor naar uw klantenaccount, in het tabblad “Mijn aankopen“ > “Mijn kortingsbonnen“ om te zien hoe lang deze geldig is. Eenmaal aangemaakt, is een creditnota of een kortingsbon 1 jaar geldig.

Een onbeantwoorde vraag?

Ons team is beschikbaar van maandag tot en met vrijdag, van 9.00 tot 12.00 tot 13.00 tot 17.00 uur (met uitzondering van weekends en feestdagen).