FAQ
Kunt u uw factuur niet vinden? Het is als bijlage bij de e-mail met de bevestiging van uw bestelling gevoegd en is ook beschikbaar in het tabblad “Mijn account“>“Mijn aankopen“>“Mijn bestelgeschiedenis en details“. Door op de referentie van uw bestelling te klikken, worden de details weergegeven en kunt u uw factuur in PDF-formaat downloaden.
De betaling van uw Chronovet-bestellingen gebeurt met VISA/Mastercard of Bancontact.
Voor elke aankoop van meer dan 100€ kan een 3DSecure-authenticatie worden gevraagd door uw bank.
Heeft u geen bevestiging of beschikbaarheids e-mail ontvangen? Maakt u geen zorgen.
Controleer of het e-mailadres dat op uw klantenaccount staat correct is en zo ja, vergeet dan niet uw ongewenste e-mail te controleren, onze e-mails kunnen zich daar verstoppen.
Wilt u uw factuuradres wijzigen? Niets is eenvoudiger, ga naar uw klantenaccount, naar het tabblad “Mijn profiel“ en dan naar “Adressen“. Daar kunt u een bestaand adres wijzigen, verwijderen of een nieuw adres toevoegen.
Chronovet neemt de beveiliging van uw gegevens zeer serieus en maakt gebruik van het SSL-beveiligingsprotocol. Uw betalingsgegevens worden gecodeerd tussen uw browser en onze STRIPE betaaloplossing.
Zodra u een bestelling plaatst op onze website, begint de URL met “https“, wat betekent dat u verbonden bent met onze beveiligde server. Veel browsers markeren dit soort verbindingen met een gesloten hangslot of een sleutel.
Kunt u uw bestelling niet afhalen en komt er iemand anders voor u? Geef de persoon die komt gewoon een kopie van de factuur of de e-mail met de bevestiging van uw bestelling, zodat het dierenarts team van uw dierenartspraktijk uw producten kan leveren.
Helaas kunnen wij u niet per SMS informeren over de beschikbaarheid van uw bestelling, er wordt u een e-mail gestuurd zodra deze in de dierenartspraktijk is ontvangen.
Als u op Chronovet bestelt, wordt uw bestelling gratis bij uw dierenartspraktijk afgeleverd, zonder minimum minimale afname.
De levering wordt gedaan door de transporteur die samen met uw dierenarts werkt.
Als u bij Chronovet bestelt, profiteert u van een gratis retourservice die tot 28 dagen na de datum van uw bestelling geldig is. Om van deze dienst gebruik te maken, hoeft u alleen het (de) betrokken product(en) naar uw dierenartspraktijk te brengen. Zij mogen niet worden geopend en de verpakking moet intact zijn.
Zeg dan tegen het veterinaire team van uw kliniek of u een tegoedbon of een terugbetaling wenst en zij zullen ons op de hoogte brengen.
Na terugzending of annulering van een bestelling wordt uw geld rechtstreeks teruggestort op de bankrekening die gekoppeld is aan de kaart die voor de betaling van de bestelling is gebruikt.
Deze terugbetaling gebeurt binnen een maximumtermijn van 14 dagen vanaf de terugzending van uw producten naar de dierenkliniek.
Na een retourzending of een annulering kunt u ook een creditnota aanvragen. Deze wordt u in de vorm van een kortingscode per e-mail toegezonden en wordt toegepast in de fase “Samenvatting“ van uw nieuwe bestelling.
Helaas hebben we geen samples van de producten die we op Chronovet verkopen. Om een sample te verkrijgen, moet u zich hiervoor tot uw dierenarts wenden, die u, indien het product beschikbaar is, graag een sample zal aanbieden, zodat uw huisdier dit nieuwe voer kan ontdekken.
Als u uw e-mailadres of wachtwoord wilt wijzigen, kunt u dat doen via het tabblad “Mijn account“ > “Mijn profiel“ > “Mijn persoonlijke gegevens“.
Om een adres toe te voegen / te wijzigen / te verwijderen, kunt u dit doen via het tabblad “Mijn account“ > “Mijn profiel“ > “Adressen“. U kunt een bestaand adres wijzigen, verwijderen of een nieuw adres toevoegen.
De gegevens die u aan Chronovet meedeelt bij het aanmaken van uw klantenaccount zijn beschermd, ze worden alleen door de teams van Chronovet gebruikt en in geen geval aan derden verkocht. U kunt ze op elk moment opvragen of wijzigen.
Om u in of uit te schrijven voor de Chronovet nieuwsbrief, gaat u naar uw klantenaccount, in het tabblad “Mijn profiel“ > “Mijn persoonlijke gegevens“. Vink het vakje “Abonneren op de nieuwsbrief“ aan of uit.
Bent u uw wachtwoord vergeten en kunt u niet inloggen op uw account? Klik op “Wachtwoord vergeten“, er zal een e-mail naar u worden verzonden om het wachtwoord te resetten.
Voor elke bestelling die u op onze site plaatst, genereert elke bestelde euro 1 loyaliteitspunt, geldig gedurende 1 jaar. U vindt uw puntensaldo in uw “Mijn account“ > “Mijn aankopen“ > “Mijn getrouwheidspunten“. Wanneer u ten minste 300 punten hebt verzameld, kunt u deze omzetten in een kortingsbon van ten minste 5€. U wordt hiertoe automatisch uitgenodigd tijdens het overzicht van uw bestelling.
Alle details hier : https://www.chronovet.be/nl/content/17-points-fidelite
Uw tegoedbonnen en waardebonnen hebben de vorm van een code. Om ze in te wisselen, voert u gewoon uw code in het vakje “Kortingsbon“ in tijdens het overzicht van uw bestelling en valideert u door op “OK“ te klikken, zodat de korting wordt toegepast op het totaalbedrag van uw winkelmandje.
De kortingsbonnen worden verkregen dankzij uw loyaliteit. Voor elke bestelling die u op onze site plaatst, genereert elke bestelde euro immers 1 getrouwheidspunt die een jaar geldig blijft. U vindt uw puntensaldo in uw “Mijn account“ > “Mijn aankopen“ > “Mijn getrouwheidspunten“. Wanneer u ten minste 300 punten hebt verzameld, kunt u deze omzetten in een kortingsbon van ten minste 5€. U wordt verzocht dit te doen tijdens het besteloverzicht.
Hebt u een voucher en hebt u die nog niet gebruikt? U kunt het saldo en de geldigheidsdatum ervan controleren op uw klantenrekening, in het tabblad “Mijn aankopen“ > “Mijn waardebonnen“.
De code van een creditnota begint met de letter “V“.
U heeft uw waardebon nog niet gebruikt en wilt de geldigheid ervan weten? Ga hiervoor naar uw klantenaccount, in het tabblad “Mijn aankopen“ > “Mijn kortingsbonnen“ om te zien hoe lang deze geldig is. Eenmaal aangemaakt, is een creditnota of een kortingsbon 1 jaar geldig.